A Világgazdaság írta meg, hogy a Magyar Építő Zrt. és a Záév Zrt. tartalékkeret nélkül nettó 47 milliárd forintos közös ajánlata nyerte a kőbányai multifunkcionális sportcsarnok és uszoda építésének jogát, és alvállalkozóként a Mészáros Lőrinc előtti időszak Mészáros-cége, a Simicska Lajos oligarchakorszaka alatt szebb napokat is látott Közgép Építő- és Fémszerkezetgyártó Zrt.-t is bevonná a munkába.
A felhívás 2020. novemberben jelent meg, a Fertődi Építő és Szolgáltató Zrt. is adott be pályázatot, de azt a Beruházási, Műszaki Fejlesztési, Sportüzemeltetési és Közbeszerzési Zrt. érvénytelennek minősítette.
A kőbányai sportkomplexum tervei egy éve készültek el, miután a főváros X. kerülete megkapta a szükséges állami támogatást a projekthez. A létesítmény két, a Mázsa teret is magában foglaló, önkormányzati tulajdonú telken jön létre. Az ajánlatkérés tárgya:
A kiírás szerint az érdemi építkezés átfutási ideje kb. 1,5 év lehet.
A Magyar Építő azt írja: „A kűzdőtéren a kosárlaba mellett más labdajáték is űzhető: a burkolaton a tervezők helyet biztosítottak a röplabdának, kézilabdának, és a teremfocinak is. A létesítményben ezeken kívül külön megközelítéssel és öltöző csoportokkal, 300 - 300 négyzetméteres edzőtermeket alakítottak ki az ökölvívásnak, valamint a birkózó és a szumó sporttal komolyan foglalkozni kívánó fiatalok számára.”
A Közgép amúgy már azé a Szijj Lászlóé, akié az a 7 milliárd forintos luxusjacht, amelyet rendszeresen használnak állami vezetők. Tavaly augusztusban például Szijjártó Pétert fotózták le vele az Adrián, de hogy hogyan került oda a külügyminiszter, azt nem tisztázta. A kérdéseket, amik azt feszegették, hogy Szíjjtől kapta-e ajándékba a több milliós utat, vagy fizetett érte, elintézte annyival, hogy a nyaralása magánügy, és egyébként soha nem hozott olyan döntést, „amely korrupt szándékokkal lett volna kikövezve”.