A Camp Nou elnevezési jogáról tárgyal a Barcelona és a Spotify

sport
2022 január 29., 19:03

Spanyol sajtóértesülések szerint az FC Barcelona vezetése a Camp Nou stadion elnevezési jogának eladásáról tárgyal a Spotify-jal. A 2022/23-as idényben a Spotify emellett átveszi a japán Rakuten elektronikai cég helyét is, mint a Barcelona fő mezszponzora.

A Radio Catalunya értesülései szerint az üzletből évi 60-65 millió euró folyhat be a Barcelonához. A Barcelona 15 évre adta volna a stadion névjogait, a Spotify azonban csak egy rövidebb ügyletben volt érdekelt, de hogy pontosan hány évre nevezheti majd át a svéd cég a stadiont, azt egyelőre nem tudni.

A Barcelona egyébként más cégekkel is tárgyalt ugyanerről, köztük a kínai Tencent holdinggal, de a Spotify-jal haladtak leginkább előre az egyeztetések.

A Spotify az utóbbi napokban azért szerepelt a hírekben, mert Neil Young, felháborodva a platformon sugárzott Joe Rogan-podcast oltásellenes és tudományos megállapításain, kijelentette, hogy ha a Spotify nem bont szerződést Rogannel, akkor ő szedi le a dalait a szolgáltató felületeiről. A Spotify pedig köszönte szépen, és Joe Rogant választotta. Younghoz azóta Joni Mitchell is csatlakozott. (Fotmob)

Kiemelt videóink

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.