A Camp Nou elnevezési jogáról tárgyal a Barcelona és a Spotify

január 29., szombat 18:03
3

Spanyol sajtóértesülések szerint az FC Barcelona vezetése a Camp Nou stadion elnevezési jogának eladásáról tárgyal a Spotify-jal. A 2022/23-as idényben a Spotify emellett átveszi a japán Rakuten elektronikai cég helyét is, mint a Barcelona fő mezszponzora.

A Radio Catalunya értesülései szerint az üzletből évi 60-65 millió euró folyhat be a Barcelonához. A Barcelona 15 évre adta volna a stadion névjogait, a Spotify azonban csak egy rövidebb ügyletben volt érdekelt, de hogy pontosan hány évre nevezheti majd át a svéd cég a stadiont, azt egyelőre nem tudni.

A Barcelona egyébként más cégekkel is tárgyalt ugyanerről, köztük a kínai Tencent holdinggal, de a Spotify-jal haladtak leginkább előre az egyeztetések.

A Spotify az utóbbi napokban azért szerepelt a hírekben, mert Neil Young, felháborodva a platformon sugárzott Joe Rogan-podcast oltásellenes és tudományos megállapításain, kijelentette, hogy ha a Spotify nem bont szerződést Rogannel, akkor ő szedi le a dalait a szolgáltató felületeiről. A Spotify pedig köszönte szépen, és Joe Rogant választotta. Younghoz azóta Joni Mitchell is csatlakozott. (Fotmob)

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt