A kormány 3,7 milliárdot szórt ki a nemváltós népszavazás sajtóhirdetéseire

május 6., péntek 17:29
8

A kormány a kampányidőszakban bruttó 3,7 milliárd forintot költött el a nemváltós népszavazás hirdetéseire az erre kiválogatott nyomtatott és elektronikus sajtóban, írja az Állami Számvevőszék honlapján közzétették adatok alapján a K-Monitor. „Ez önmagában több, mint amennyi kampánytámogatást a pártoknak adtak, ami jól mutatja az állami kampányolás erejét” -tették hozzá. A civil szervezet számításai szerint a legnagyobb arányban a Mediaworks kiadványainak közel közel 70 százalék jutott ebből az összegből. A teljes listát táblázatos formában is közzétették.

A K-Monitor megjegyzi, hogy ez még nem a teljes össze, hiszen ehhez még hozzájönnek a közterületi hirdetések, a TV, a rádió, a Facebook és a Youtube. Így a szervezet becslése szerint a teljes Védjük meg kampány ára akár a 10 milliárdot is meghaladhatja. Ennek az összege akkor derül ki, ha Rogán Antal minisztériuma közzéteszi az erről szóló szerződését, amit az állampárti propagandán meggazdagodó Balásy Gyula cégeivel kötöttek. A népszavazás a nagy költések ellenére is érvénytelen lett.

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt