Vasárnap este kilenckor kellett volna felszállnia a Stockholmból Budapestre tartó WizzAir gépnek, de ez nem történt meg. A járat indítását hétfőre halasztották. A légitársaság nem tudott szállást intézni, az utasok a reptéren töltötték az éjszakát.
Az utasok még délután öt körül arról kaptak egy értesítést, hogy a gép várhatóan 40 perc késéssel fog indulni, írta az egyik utas. A beléptetés elkezdődött a reptéren, aztán állítása szerint egyszer csak leállt, és az indulás egyre késett. Hivatalos tájékoztatást nem kaptak, hajnali egy óra körül a gép pilótája azt mondta, műszaki hiba van, amihez alkatrész kell, ezért az indulást elhalasztják másnap délután kettőre. Akkor azt mondta a társaság, hogy intéz szállást és transzfert.
A biztonságiak ezután kitereltek mindenkit a váróba, ahol az utas szerint őrületes kommunikációs káosz volt. Két óra sorban állás után azt mondták, hogy a reggeli budapesti gép betelt. A WizzAir mégsem tudott szállást intézni, az utasok a non-stop nyitva tartó reptéren töltötték az éjszakát. A mostani tervek szerint hétfőn 14.40-kor indul majd egy gép Budapestre.
Az esettel kapcsolatban megkerestük a légitársaságot, ha válaszolnak, frissítjük a cikket.
Frissítés (15:02):
A légitársaság közleménye: „A Wizz Air szeptember 25-i, Stockholmból Budapestre tartó járatát műszaki hiba miatt törölni kellett. A járatot szeptember 26. 14:40-re ütemezte át a légitársaság, erről az utasokat SMS-ben és e-mailben is tájékoztatta. Mivel a környéken lévő szállodák telítettek voltak, csak korlátozott számban állt rendelkezésre szabad szoba, így emailben jeleztük utasainknak, amennyiben saját maguk számára tudnak szállásról gondoskodni, annak költségeit (szállás, reptéri transzfer) a légitársaság utólag megtéríti számukra. Az érintett utasok ezt az összeget a Wizz Air felületein vagy ügyfélszolgálatánál tudják igényelni a számlák másolatának bemutatásával.”
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.