Szaunamigránsok, ideges piacok, láncdohányosfitnesz, de a kínai néni nem tesz cukrot a vörösbablekvárba

podcast
  • Link másolása
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • Tumblr
  • LinkedIn

Ajándékozás

Cikkek ajándékozásához Közösség vagy Belső kör csomagra van szükséged.

Ha már előfizetőnk vagy, jelentkezz be! Ha még nem, válassz a csomagjaink közül!

Továbbiak a továbbiakban:

Csatlakozz most kedvezménnyel a Körhöz, hogy elérd minden műsorunkat!

Ezt az adást csak Belső kör és Közösség csomagjainkkal érheted el. Légy része a közösségünknek,
segítsd a 444 működését!

Már előfizetőnk vagy?
Jelentkezz be!
Legfrissebb podcastjaink

Borízű hang #249 [H]: Aki nem tud liberálisul, ne beszéljen liberálisul

Mohamedek között, Keith Richards és Yves Saint Laurent nyomában. Igazság és hitelesség a belső sávban. Nyelvtudomány és esztétikai terror. Pápázás. Tusfürdőmaffia a siralomházban.

Uj Péter, Bede Márton, Winkler Róbert
podcast

Van-e egyáltalán olyan, hogy kínai konyha?

Podcastunkban Vida Kata pszichológus, gasztroblogger beszélgetett Lu Boennel, a 101 étteremcsoport alapító tulajdonosával gyerekkoráról, a Ramenka és a 101 Bistro alapításáról, és arról, hogy mitől lesz autentikus egy kínai étel.

444.hu
podcast

Borízű hang # 248: Levillog a Két Mackó [H]

Bede Márton elmagyarázza a kínai konyha legnagyobb gurujának a hortobágyi palacsintát. Tartsunk már jobbra az autópályán! Cinikus békebrókerek. Már alig virul a fityula, fogynak a szóvicces filmcímek.

Uj Péter, Bede Márton, Winkler Róbert
podcast

Ami a nagy vállalati vagyonok hatékony működtetéséhez elengedhetetlen: mi az a kontrolling és kinek kell egyáltalán?

A hazai vállalatok jelenleg nem profittermelő eszközként használják a kontrollingot, hanem aktuális helyzetük leírására, a múltbeli adataik értelmezésével. Podcastunkban arról beszélgettünk, hogyan lehetne ezt másként csinálni.

Diószegi-Horváth Nóra
támogatott tartalom

Nem csak talpon maradni, de fejlődni is: kinek és mire jó a kontrolling?

Podcastunkban többek közt arra keressük a választ, lehet-e egyáltalán tervezni még a választások előtt, mire készülhetnek a vállalatok, és hogyan lehet sikerrel megoldani jövőbeni kihívásokat.

Diószegi-Horváth Nóra
támogatott tartalom