A Világgazdaság azt írja, olvasók jelzései alapján az elmúlt hetekben nem mindig működtek a liftek 225 milliárd forintból (2023 nap alatt) felújított M3-as metró vonalán. A lap ezért megkereste a BKV Zrt.-t, aminek a válasza alapján nincs ebben semmi meglepő, többnyire az utasok tehetnek róla.
A cég azt írta, az újonnan átadott liftek üzemelésekor a leggondosabb tesztelési, ellenőrzési, átvételi munkákat követően is felléphetnek még kisebb zavarok, utánállítási feladatok, és:
„A BKV Zrt. karbantartó személyzete ilyenkor azonnal megteszi a szükséges intézkedéseket az esetleges hibák mielőbbi elhárítására, amelyek az esetek döntő többségében az utazóközönség nem megfelelő utazási kultúrájából adódnak.”
Mivel a liftek még a garanciális időszakban vannak, a garanciális jellegű hibák kijavítása a felújítást végző vállalkozó érdekkörébe tartozik. (VG)