„Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy minél több ember számára elérhetővé tegyük a gyémántokat. Azt szeretnénk, ha mindenki a nap bármely szakaszában, minden nap viselhetne gyémántot, ha erre vágyik” – mondta Mary Carmen Gasco-Buisson, a Pandora ékszergyártó vállalat marketingvezetője. Hogy miért cikkez a British Vogue arról, hogy a gyémánt hamarosan fősodratú kiegészítővé válhat? Leginkább azért, mert
az utóbbi néhány évben a szintetikusan gyártott, a természetben előfordulóktól lényegében megkülönböztethetetlen gyémántok egyre látványosabb részét teszik ki a piacnak;
nevetségesen olcsók tudnak lenni;
mind ökológiai, mind etikai szempontból nyugodtabb lelkiismerettel dőlhet hátra az ékszertulajdonos, immár nemcsak a Kötcsére tartó valamely elsötétített ablakú autó ülésén, de akár a négyeshatoson is.
Csatlakozz a Körhöz, és olvass tovább!
Légy része a közösségünknek, segítsd az újság
működését!