A kormánypropaganda után a rendezvényszervezéssel is tízmilliárdokat kaszál Balásy Gyula

POLITIKA
február 22., 19:42
Balásy Gyula, a Lounge-csoport tulajdonosa és vezetője
photo_camera Balásy Gyula, a Lounge-csoport tulajdonosa és vezetője Fotó: Németh Dániel/444

Kilenc év alatt 1360 milliárd ment el a Rogán-féle központosított kommunikációra, ebből 1000 milliárd Balásy Gyula cégeihez - írtuk meg mi is nemrég. No de az élet nem csak kommunikációból áll!

Rogán Antal minisztériuma alatt létrehozták a Nemzeti Rendezvényszervező Ügynökséget, ahol a K-Monitor szerint „a séma ugyanaz, mint Rogán korábbi ügynökségeinél: egységes rendszerbe szervezni és a cég önálló hozzájárulása nélkül, a piaci versenyt megkerülve futószalagon kiporciózni egyetlen haveri cégnek (Balásy Gyula cégeinek) az állami szektor összes vonatkozó megbízását. Ez történt a Magyar Péter által túlárazottnak leírt hirdetésekkel, a turisztikai támogatásokkal, a digitális beszerzésekkel és 2023-tól már a turisztikai, sport és egyéb rendezvényekkel is.”

A korrupciókutató szervezet megnézte a rendezvényszervezési ügynökség szerződéslistáját, és azt találta, hogy

a közbeszerzéseket szinte kizárólag Balásy Gyula cégei nyerték meg, több mint 82 milliárd forint értékben.

A szerződéslistában mindössze két másik cég csekély összegű szerződése szerepel ezen kívül, Balásyék 31 szerződése mellett - írja a K-Monitor.

Aki kíváncsi rá, mit tud az ember, aki 39 kommunikációs szerződésből 39-et behúz, az tekintse meg rendhagyó videós portréinterjúnkat Balásyval.