Ahhoz képest, hogy mára többé-kevésbé minden magyar agyába beégtek a kormány politikai üzenetei, a kampányokat gyártó cégek tulajdonosáról, Balásy Gyuláról eddig egyetlenegy kép keringett az interneten.
Pedig elképesztően jól keresett a propagandával: az állami kommunikációval foglalkozó cégeinek 44 milliárd forintos adózott nyeresége volt 2016 óta. Csak tavaly 10 milliárd forint hasznot hoztak a propagandagyártásban utazó Balásy-vállalkozások, a New Land Media és a Lounge Design.
De Balásy rendezvényszervező cégei is sorra kapják az állami megrendeléseket: a Lounge Eventből és a Visual Europe-ból tavaly több mint 12 milliárdos osztalékot vettek ki.
A hétvégén azonban összefutottunk vele Balatonalmádiban, egy autóversenyen, amire az 1991-es Ferrari Testarossájával nevezett, de mivel az elromlott, kénytelen volt 30 éves Lamborghini Diablójával elindulni.
A rajt előtt volt alkalmunk beszélgetni vele a munkájáról.