Soha nem látott influenszertrip Budapesten a mi pénzünkből

belföld
május 24., 00:08

Több milliós közösségi médiás követőtáborral rendelkező nemzetközi influenszereket és tartalomgyártókat utaztatott Budapestre a Magyar Turisztikai Ügynökség a napokban, hogy Budapestet népszerűsítsék. A Budapest Influencer Trip nevű eseménysorozat részeként a világhírű és hazai influenszerek számos privát rendezvényen bulizhatják körbe Budapestet az Orbán Ráhelhez szorosan kötődő MTÜ közreműködésével, amiken olyan neves külföldi DJ-k játszanak nekik, mint például az izraeli Guy Gerber és a New York-i The Martinez Brothers, akik elit ibizai klubokból ismertek. A fellépéseik ára pedig nagyjából 40 és 150 ezer dollár, azaz nagyjából 15 és 50 millió forint között mozog fejenként.

photo_camera Fotó: Kristóf Balázs/444

A Z generációt célzó eseménysorozatot még áprilisban jelentette be az MTÜ, Könnyid László az ügynökség vezérigazgatója akkor arról beszélt, hogy a „Budapest Influencer Tripre több mint tíz nemzetközi küldőpiac mintegy 50 bloggerét, vloggerét és további 100 hazai tartalomgyártót hívunk meg”. Egy nemrég az Indexnek adott interjújában pedig már úgy fogalmazott, hogy

Csatlakozz a Körhöz, és olvass tovább!

Légy része a közösségünknek, segítsd az újság működését!

Már előfizetőnk vagy? Jelentkezz be!