Gyorsabb-e a 4-es metró a 7-es busznál?

Tbg
közlekedés
2014 március 28., 12:11

Délben a 444 szerkesztősége leteszteli, valóban gyorsabbá tette-e Dél-Buda és a belváros közlekedését a 4-es metró ahhoz képest, amit a budapesti tömegközlekedés eddig is tudott.

Megnézzük tehát, hogy mit tud a 4-es metró, és a metró vonalán többé-kevésbé párhuzamosan futó járatok.

photo_camera Önökért közlekednek

A tesztútvonalak:

1.) 4-es metró

Imádom!

Az új kor embere, Fülöp Kellemetlen Percek Péter ragaszkodni fog a legmodernebb közlekedési eszközhöz, és ő a metrót választja.

2.) Autó

Akkor is pöfögök

Anarki a vécére is a Ducatijával jár, de most megkértük, hogy üljön be az autójába, és megfelelő mennyiségű károsanyagkibocsátás okozásának eszközével jusson el Budapest egyik pályaudvarától a másikig.

3.) 7-es busz

A kék alternatíva

Aki diákként megszokta a hetesbusz velencei gondolához hasonló ringatózását, még akkor sem megy a föld alá, ha Tarlós István és Demszky Gábor együtt könyörögnek előtte. Botos A Buliajánlótól a Pulitzer-díjig Tamás ilyen ember, amúgy is a Volvo a kedvence.

4.) 47-es villamos

A sárga alternatíva

Budapest a villamosok városa volt, és félig-meddig ma is az. Kerner Bal Lábbal Kelt A Forint Zsolt kollégánk Kosztolányi Dezsőként járja be a metró dél-budai és belvárosi szakaszát a város egyik legrégebbi járatával. Az Újbuda központtól az Astoriáig a 47-essel kel át a Dunán.

5.) Vonat

Nekem mán a Kádár se mondta meg!

Tamás A 4-es Metró A Keresztem Bencegáspár nem fogja látni a 4-es metrót: Kelenföldnél vonatra száll, és a Déli pályaudvar érintésével fog a Keletiig igyekezni a piros metróval.

6.) 4-6-os villamos

A metróját is bírom, de nekem maga mindég is a Kombinés Gábor marad!

Herczeg Újpesten Nincs Zugló Márk Európa Legforgalmasabb Villamosát veti be Európa Egyik Legdrágább Metrója ellen. Vajon ki főg győzni?

7.) Bicikli

Valakinek a friss levegőt is kell szívnia!

Haszán Zoli drótszamárra pattan, és megpróbálja a felszínen, autók és buszok között cikázva lenyomni az acélvakondot. Meglátjuk.

Ma még minden a megszokott menetrend szerint jár, tehát a múltat vetjük össze a jövővel. Igaz, a tesztelt járatok menetrendje nagyban nem fog megváltozni később sem.

Az utazásokat közvetítjük, részletes naplót vezetünk, az eredményeket pedig a végén súlyozzuk.

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.