Délben a 444 szerkesztősége leteszteli, valóban gyorsabbá tette-e Dél-Buda és a belváros közlekedését a 4-es metró ahhoz képest, amit a budapesti tömegközlekedés eddig is tudott.
Megnézzük tehát, hogy mit tud a 4-es metró, és a metró vonalán többé-kevésbé párhuzamosan futó járatok.
A tesztútvonalak:
Imádom!
Az új kor embere, Fülöp Kellemetlen Percek Péter ragaszkodni fog a legmodernebb közlekedési eszközhöz, és ő a metrót választja.
Akkor is pöfögök
Anarki a vécére is a Ducatijával jár, de most megkértük, hogy üljön be az autójába, és megfelelő mennyiségű károsanyagkibocsátás okozásának eszközével jusson el Budapest egyik pályaudvarától a másikig.
A kék alternatíva
Aki diákként megszokta a hetesbusz velencei gondolához hasonló ringatózását, még akkor sem megy a föld alá, ha Tarlós István és Demszky Gábor együtt könyörögnek előtte. Botos A Buliajánlótól a Pulitzer-díjig Tamás ilyen ember, amúgy is a Volvo a kedvence.
A sárga alternatíva
Budapest a villamosok városa volt, és félig-meddig ma is az. Kerner Bal Lábbal Kelt A Forint Zsolt kollégánk Kosztolányi Dezsőként járja be a metró dél-budai és belvárosi szakaszát a város egyik legrégebbi járatával. Az Újbuda központtól az Astoriáig a 47-essel kel át a Dunán.
Nekem mán a Kádár se mondta meg!
Tamás A 4-es Metró A Keresztem Bencegáspár nem fogja látni a 4-es metrót: Kelenföldnél vonatra száll, és a Déli pályaudvar érintésével fog a Keletiig igyekezni a piros metróval.
A metróját is bírom, de nekem maga mindég is a Kombinés Gábor marad!
Herczeg Újpesten Nincs Zugló Márk Európa Legforgalmasabb Villamosát veti be Európa Egyik Legdrágább Metrója ellen. Vajon ki főg győzni?
Valakinek a friss levegőt is kell szívnia!
Haszán Zoli drótszamárra pattan, és megpróbálja a felszínen, autók és buszok között cikázva lenyomni az acélvakondot. Meglátjuk.
Ma még minden a megszokott menetrend szerint jár, tehát a múltat vetjük össze a jövővel. Igaz, a tesztelt járatok menetrendje nagyban nem fog megváltozni később sem.
Az utazásokat közvetítjük, részletes naplót vezetünk, az eredményeket pedig a végén súlyozzuk.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.