Késő ősszel kezdődhet a metrókáosz

A 2018-as választás titkos története 84 színes oldalon.
Megveszem

Kemény tele lesz azoknak, akik az elmúlt években közösségire átkeresztelt tömegközlekedéssel, vagy úgy általában közlekedni szeretnének majd Budapesten. A Világgazdaság értesülései szerint október végén, november elején kezdődhet a 3-as metró, a város legforgalmasabb közlekedési viszonylatának felújítása, amely a közlekedés minden részletére kihathat majd, tekintettel arra, hogy a kieső járatokat majd a felszínen, autóbuszokkal pótolják. Az Isten kegyelmezzen mindannyiunknak!

Hogy pontosan mikor és mit fognak felújítani, az majd a vállalkozói szerződések aláírása után derül ki, ekkor ütemezik majd a munkálatokat. A szerződéseket a VG értesülései szerint augusztus végén, szeptember elején köthetik meg. A felújítás teljes költsége a tervek szerint 24,1 milliárd lesz, vagyis a metrófelújítás papíron kijön a Duna Aréna feléből. Igaz, papíron a Duna Aréna is kijön a Duna Aréna feléből.

A metró északi szakaszának hat állomását a Strabag Építőipari Zrt. újíthatja fel, a középső és a déli szakasz állomásainak rekonstrukciójára új közbeszerzést írnak ki. Az északi szakasz felújítása alatt a metró csak Kőbánya-Kispest és a Lehel tér között közlekedik majd. (Via MTI)

Amikor az ország járványellenes intézkedésekre vár, a kormány saját hatalmának bebetonozását tartja a legfontosabbnak. Ezermilliárdos közvagyon ellopásának legalizálása, ideológiai hadviselés a szexuális kisebbségekkel szemben, a választási törvény sokadik megváltoztatása, az ellenzéki együttműködést megakadályozandó... és lesz itt még ötlet. Tavasszal a rendkívüli intézkedések bevezetésének napján megszállták az Indexet. Most mi következik? Addig támogasd a szabad sajtót, amíg lehet! Lépj be a Körbe, vagy támogasd bármekkora összeggel a 444 szerkesztőségét!

Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.