Gulyás Mártonék az éjjel meglátogatták a buzizó, első fokon elítélt Origo és Ripost szerkesztőségét

Miután a bíróság szeptember 15-én első fokon Gulyás Mártonnak adott igazat, jelentős pénzbüntetésre ítélve az aktivista magánéletéről alattomos lejárató cikkeket megjelentető két kormánylapot, sem a Ripost, sem az Origo nem számolt be a fejleményről. 

Erre reagált Gulyás és az általa alapított Közös Ország Mozgalom néhány tagja azzal, hogy - feltehetőleg a vasárnap reggel műszakot kezdő hírügyeletesek munkáját segítendő - szombaton éjjel elmentek a két szerkesztőséghez, ahol

RIPOSTOS/ORIGÓS propagandisták, döntött a bíróság JOGSÉRTÉST követtetek el. Merjétek ezt is megírni, ne csak mocskolódjatok!

felirattal ellátott plakátokat ragasztottak ki.

A Közös Ország Mozgalom facebookjára feltöltött, vágott videó szerint a Ripost irodaházánál a bejárat környékén ragasztgattak, az Origo esetében viszont bejutottak az épületbe, így a folyosókon is el tudtak helyezni pár plakátot, bár itt a biztonsági őrrel is konfrontációba kerültek. Az őr több, ragasztásra váró  plakátot is kitépett az aktivisták kezéből. 

Vicces, hogy az Origo mekkorát hazudik az esetről beszámoló cikkének már a címében

Gulyás Mártonék be akartak törni az Origo szerkesztőségébe

hiszen éjjel tizenegy után  még annyira sem lett volna értelme betörni az Origo tök üres szerkesztőségébe, mint egyébként, az aktivisták meg jól láthatóan plakátot akartak ragasztani. Nem véletlen, hogy a cikk szövegében már semmi sem szerepel az állítólagos betörési kísérletről. Megismétlik viszont benne a Ripost lebukott hazugságát. A kormányzati kommunikációs bulvárlap ugyanis a héten arról írt cikket, hogy a Jobbik-közeli N1 tv stábja milyen erőszakosan tört be hozzájuk, hogy az N1 utána közzétegye a teljes esetről készült vágatlan videót, amiből kiderül, hogy a cikk egyetlen állítása sem volt igaz.