Kálvin térig robogó HÉV, alagút a Déli és a Nyugati között

A szombati Magyar Közlönyben nagyszabású tervek előkészítését írta elő a kormány Budapest közlekedésének fejlesztésére, számolt be a Portfolio.

  • Alagúttal kötnék össze a Déli és Nyugati pályaudvarokat. Ha elkészül, akkor a Déli felszíni részeit be lehetne zárni, és a Nyugati lenne a legfontosabb budapesti pályaudvar.
  • A kelenföldi és a ferencvárosi pályaudvart összekötnék, ehhez egy új vasúti hídra is szükség lesz, és új megállók épülnének Nádorkertnél, a Közvágóhídnál és a Népligetnél.
  • A ráckevei - csepeli HÉV-et a föld alatt behoznák a Kálvin térig. Hosszú távon pedig össze lehetne kötni a szentendrei HÉV-vel, és ez az észak-budai - dél-pesti vonal lenne egyszer majd az 5-ös metró maga.
  • A gödöllői - csömöri HÉV-et összekapcsolnák a 2-es metróval az Őrs vezér terénél.
  • Nagy fejlesztési programokat terveznek a Rákóczi-híd pesti hídfőjéhez. Kollégiumok, sportpályák, stb.

Egyelőre csak arról van szó, hogy megvizsgálják, hogy e tervek részletesebb elkészítéséhez hogyan lehet EU-s pénzt szerezni, vagyis ezek a dolgok nem mostanában épülnek meg, hanem inkább csak a merész elképzelések irányát jelölték ki. (portfolio.hu

Hogy legyen, aki a következő polgármesterről is elmondja az igazat

A kormánymédia százmilliárdokból próbál túlharsogni minden kritikus hangot az országban, amikor pedig választás közeledik, felismerhetetlenre hajlítják a valóságot. Ha szerinted fontos, hogy valódi híreket is lehessen olvasni, akkor támogasd rendszeresen a 444 szerkesztőségét!

Egyszeri bankkártyás támogatás

Havi rendszeres támogatás (PayPal)

További támogatási lehetőségek.

Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.