
Nehéz nem észrevenni, hogy az utóbbi időben látványosan egymásra találtak a turizmusban a NER-lovagok és a világ legnagyobb szállodaláncai. A szállodapiac a NER egyik kedvenc vadászterülete évek óta, de új szintet jelent, hogy a többnyire vissza nem térítendő állami támogatásból vagy NER-bankok hiteleiből megszerzett hotelek a világ legismertebb márkanevei mögé bújva várják a vendégeket.
Eleve kevesen szokták megnézni, hogy ki a tulajdonosa annak a szállodának, ahol eltöltenek néhány éjszakát, de ha az épület bejáratához egy jól ismert világmárka emblémáját akasztják ki, akkor még kevesebbeknek lehet gyanús, hogy kinek a vendégszeretetét élvezik, és kinek a pénztárcáját gazdagítják a számla kiegyenlítésekor.
Íme néhány példa.
Légy része a közösségünknek, segítsd az újság működését!
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére a közelmúltban a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg felületeinken. Ebben közösségként együttes a felelősségünk, a mienk kiemelt. Amíg újragondoljuk a teendőinket, nem minden cikkünk alatt lehet kommentelni. Egyszersmind kérjük és köszönjük, ha nem csak szabályzatunk betűjének, de a szellemének betartása felett is segítetek őrködni.
Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.