Az Origóban világszínvonalúnak nevezett Mokka a világszínvonalú Origóról számolt be, természetesen világszínvonalon

Megjött, itt van, helló, világszínvonal, már nagyon vártunk. Ha valaki azt gondolta, hogy a kormánypártiság köti össze például az Origót és a TV2 hírműsorait, hát nagyobbat nem is tévedhetett volna, egy frászt, handabanda kelekótya

Hanem a világszínvonal az az erős, eltéphetetlen kötelék, aminek köszönhetően csapatban repül a TV2 és az Origo (és az oldalszárnyak.)

Előbb a TV2-s hírműsorok újultak meg, az Origo szerint világszínvonalon (de szerencsére tartalmilag csöppet sem), aztán a világszínvonal magához emelte az hírvívőt, és beszámolt arról, hogy világszínvonalú lett az Origo sportrovata. 

Lantos Gábor rovatvezető nyilatkozik

A világszínvonalról szóló világszínvonalú beszámoló - amiben a szinte tök üres szerkesztőség látszik Lantos Gábor tengerpartszakértő mögött - itt tekinthető meg, a legerősebb kérdést azért ideírom azoknak, akik türelmetlenek:

Mennyire fogyasztóbarát ez az oldal?

Én azt hiszem, hogy nagyon.

Miután a kötelék erős tagjaként a Ripost is világszínvonalúnak nevezte a Tényeket (a TV2 szakemberei lekottázták a világszínvonalat), az a legkevesebb, hogy a Mokka holnap onnan jelentkezzen be, mondjuk egy nagy közös Vona buzizással. 

Vagy lehetne téma a Médiahatóságnak az a döntése, amivel nem engedélyezte, hogy az RTL megvásárolja a Central Média 30 százalékos tulajdonrészét (övék a 24.hu például), mert ha létrejönne az üzlet, az RTL olyan „véleménybefolyásolási képességet” szerezne, ami veszélyeztetné az állampolgárok sokszínű tájékozódáshoz fűződő jogát. Az erről szóló hírről egyébként még a döntés előtt számolt be az Origo.