60 millióból reklámozhatják, hogy épül (!) az új Puskás-stadion

politika
2018 április 18., 17:15

A Kiemelt Kormányzati Beruházások Központja akart csapni egy kis hírverést arról, hogy épül az új Puskás Ferenc stadion, ezért a Rogán Antal vezette Nemzeti Kommunikációs Hivatalon keresztül lebonyolítottak egy hirdetési közbeszerzést a stadion körüli kommunikációs tevékenységhez.

Mivel a Rogán-féle minisztériumhoz tartozó hivatal bonyolította le az eljárást, eleve csak három szereplő közül kerülhetett ki a győztes, és az mfor.hu most arról ír, hogy ezúttal a Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó New Land Media és Lounge Design páros nyerte: 60 milliós keretösszegből így ők intézhetik az idei kommunikációját, a reklámügynökségi, PR- és médiaügynökségi feladatokat a legkevesebb 140 milliárdból épülő stadionnak, amit nem is idén fejeznek be: ha minden a tervek szerint haladna, akkor is csak jövő ősszel adnák át a stadiont, azaz az idei kampány tényleg csak az építéséről fog szólni.

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.