A Fidelitas egy ledfallal ellátott kisteherautón mutogatja a budapestieknek, Puzsér Róbert hogyan hazugozza Karácsony Gergelyt

A Fidelitas „tájékoztató kampányt” indít, mert szeretné, ha minden budapesti megtudná, hogy Karácsony Gergelyt szövetségesei és más ellenzéki szereplők is alkalmatlannak találják a főpolgármesteri posztra - közölte Böröcz László, a Fidelitas elnöke keddi, budapesti sajtótájékoztatóján az MTI tudósítása szerint.

Fotó: Kovács Tamás/MTI/MTVA

Böröcz László hangsúlyozta: Karácsony Gergely alkalmatlanságát már az ellenzék is látja, hiszen Gyurcsány Ferenc hetekkel ezelőtt megmondta, hogy a főpolgármester-jelölt mögül „elment a támogatás”, illetve, hogy nem hisz Karácsony Gergely győzelmében. Közölte: Gyurcsány Ferenc ezen mondatairól telefonos kampányt indítanak, valamint folytatják a közterületi kampányt is, amelynek során bemutatják, mit mondtak Karácsony Gergely alkalmatlanságáról ellenzéki szereplők - írja az MTI. 

Böröcz és az MTI, mondjuk így: csúsztat, amikor úgy tesz, mintha Gyurcsány ezt a kampány során, „hetekkel ezelőtt” mondta volna, miközben ez hónapokkal ezelőtt, egész pontosan június 7-én hangzott el, amikor a DK bejelentette, hogy elindítják Kálmán Olgát az előválasztáson. Amikor azonban ezt Karácsony megnyerte, Gyurcsányék is beálltak mögé, Kálmán Olga és Dobrev Klára is részt vett Karácsony kampányrendezvényein.

A telefonos üzenetet már közzé is tette a Pesti Srácok, ezen hallható, hogy a rövid üzenet végén tartanak pár másodperc szünetet, ami alatt az emberek jó része alighanem le is rakja, és csak ezek után, jóval halkabban mondják be, hogy „készült a Fidelitas megbízásából”.

A Fidelitas azt is bejelentette az MTI szerint, hogy a hátralévő napokban „egy ledfallal ellátott kisteherautó járja majd Budapestet, egy olyan videót vetítve, amelyen Gyurcsány Ferenc, a DK elnöke és Puzsér Róbert főpolgármester-jelölt beszél Karácsony Gergelyről. Böröcz László közölte, a következő néhány napban szeretnék minél több helyre elvinni ezeket a megszólalásokat, hogy minél több budapesti választópolgár megismerhesse őket.”

Itt minden bizonnyal arról a videóról van szó, amelyet már 3 hete tol a Fidelitas Facebook-hirdetésben, de annyira, hogy a nem különösebben míves videó 1,3 millió megtekintésnél jár, szemben a többi anyaguk néhány ezres számaival.

Kérdésre válaszolva a Fidelitas elnöke elmondta: a kampányköltéseket a választás után hozzák nyilvánosságra. Ezt korábban is így csinálták.

Szintén kérdésre Böröcz László 

Borkai Zsolt győri polgármester ügyét magánügynek nevezte, és nem kívánta kommentálni.

Kapcsolódó
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.