Az elmúlt hetekben olyan történt Magyarországon, amire már régen nem volt példa: a politikai híreket, politikai napirendet szinte teljesen az ellenzék dominálja. A sajtó nem a kormányhoz bekötött részének és olvasóiknak figyelmét az ellenzéki előválasztás köti le, aminek első fordulóján jóval többen vettek részt, mint amire a szervezők számítottak volna.
De mivel és hogyan készül a Fidesz a 2022-es választásokra? Erről írt hosszú, kormányzati és Fidesz-közeli források információira épülő cikket Rényi Pál Dániel, a 444 újságírója. A mai podcast-adásban erről a cikkről beszélgettem a szerzővel.
Az adásban szó lesz arról, hogy hogy mennyiben más a Fidesz és a kormány mostani kampánya, mint a 2018-as vagy a 2014-es, hogyan működik a Miniszterelnökségről irányított Fidesz-kampány és mit gondolnak arról a párton belül, mire lesz elég a gyurcsányozás és mennyire sikerült eddig “uralni a pillanatot”.
Rényi Pál Dániel cikkét itt lehet elolvasni, aki még nem tette, nagyon érdemes. A 444 podcastjait meghallgathatod a Spotifyon, A Google Podcast és az Apple Podcast, és az Amazon Audible nevű szolgáltatásnak podcastoldalán is.
Mohamedek között, Keith Richards és Yves Saint Laurent nyomában. Igazság és hitelesség a belső sávban. Nyelvtudomány és esztétikai terror. Pápázás. Tusfürdőmaffia a siralomházban.
Podcastunkban Vida Kata pszichológus, gasztroblogger beszélgetett Lu Boennel, a 101 étteremcsoport alapító tulajdonosával gyerekkoráról, a Ramenka és a 101 Bistro alapításáról, és arról, hogy mitől lesz autentikus egy kínai étel.
Bede Márton elmagyarázza a kínai konyha legnagyobb gurujának a hortobágyi palacsintát. Tartsunk már jobbra az autópályán! Cinikus békebrókerek. Már alig virul a fityula, fogynak a szóvicces filmcímek.
A hazai vállalatok jelenleg nem profittermelő eszközként használják a kontrollingot, hanem aktuális helyzetük leírására, a múltbeli adataik értelmezésével. Podcastunkban arról beszélgettünk, hogyan lehetne ezt másként csinálni.
Podcastunkban többek közt arra keressük a választ, lehet-e egyáltalán tervezni még a választások előtt, mire készülhetnek a vállalatok, és hogyan lehet sikerrel megoldani jövőbeni kihívásokat.