Mai szokásosunkban kissé túlteng a popzene, de sebaj.
Technikai tudnivalók:
Ha szeretnéd a Borízű Hang adásait már a megjelenés napján (jellemzően vasárnap hajnalban) elérni, „Közösség” vagy „Belső kör” csomagra lesz szükséged. Ha már van ilyen tagságod, belépés után hallgathatod is a legújabb epizódot.
Ha nem itt, hanem a podcast appodon hallgatnál minket, a megfelelő előfizetés birtokában a Kör profilodon a Podcastok fülön készíthetsz magadnak egyedi podcast linket (RSS), amit az ott leírtak szerint befűzhetsz a podcast lejátszódba – pl. Apple vagy Google Podcasts. (Ez a link sajnos Spotify-on egyelőre nem működik.)
Mit tehát a teendőd?
Ha „Közösség” vagy „Belső kör” csomagod van, nincs tennivalód, belépés után itt hallgathatsz is minket.
Ha Közösség vagy Belső kör csomagod van, és a podcast appodban hallgatnád az adást, a Kör profilodon a Podcastok fülön készíts magadnak egy linket, amit az ott leírtak szerint befűzhetsz a lejátszódba.
Ha pedig még nincs előfizetésed, vagy Cikkek előfizetésed van, a podcastok hallgatásához Közösség vagy Belső kör csomagra kell váltanod. Előfizetni, csomagot váltani itt tudsz.
A tartalom tartalmából:
Mohamedek között, Keith Richards és Yves Saint Laurent nyomában. Igazság és hitelesség a belső sávban. Nyelvtudomány és esztétikai terror. Pápázás. Tusfürdőmaffia a siralomházban.
Podcastunkban Vida Kata pszichológus, gasztroblogger beszélgetett Lu Boennel, a 101 étteremcsoport alapító tulajdonosával gyerekkoráról, a Ramenka és a 101 Bistro alapításáról, és arról, hogy mitől lesz autentikus egy kínai étel.
Bede Márton elmagyarázza a kínai konyha legnagyobb gurujának a hortobágyi palacsintát. Tartsunk már jobbra az autópályán! Cinikus békebrókerek. Már alig virul a fityula, fogynak a szóvicces filmcímek.
A hazai vállalatok jelenleg nem profittermelő eszközként használják a kontrollingot, hanem aktuális helyzetük leírására, a múltbeli adataik értelmezésével. Podcastunkban arról beszélgettünk, hogyan lehetne ezt másként csinálni.
Podcastunkban többek közt arra keressük a választ, lehet-e egyáltalán tervezni még a választások előtt, mire készülhetnek a vállalatok, és hogyan lehet sikerrel megoldani jövőbeni kihívásokat.