A 5-minute Crafts videóktól az influenszerek által reklámozott fogfehérítésen át a kínai boltok polcaiig egy tonna hülyeséggel találkozhatunk, ami elvileg arra hivatott, hogy szebbé tegyen minket. A valóságban viszont nemcsak irreális szépségideáloknak kéne megfelelnünk általuk, de még jó nagy kárt is tehetünk magunkban, ha tényleg szódabikarbónával csiszatoljuk az arcunkat, vagy ha kávés bőrradírt készítünk, amikor a bőrünknek nem is erre lenne szüksége.
Kipróbáltunk pár hülyeséget, hogy nektek már ne kelljen, és közben azt is megvitattuk, hogyan hatnak a mindennapjainkra ezek a kívülről érkező nyomások szépségügyben. Mennyit pakol ránk a társadalom, és mennyit a reklámpiac, drágább-e nőnek lenni, mint férfinak (persze), és hogyan viszonyulnak ehhez a tinédzserek.
Részletesebben:
Olvasnivalók, amiket jó szívvel ajánlunk:
Címlapkép: Kiss Bence/444
Podcastunk kéthetente jelentkezik új vendéggel, új tartalmakkal, és meghallgatható a 444 Spotify- és Apple Podcast-csatornáján is. A korábbi adások itt elérhetőek.
Mondjuk érthető az őrület, mert a TikTokon népszerűvé vált Stanley Cup eddig csak halvány rózsaszínben volt elérhető, most pedig már élénk rózsaszínben is.
Az EU tagállamai egyhangúlag elfogadták, hogy a jövőben a tagállamok maguk dönthessék el, hogy akarnak-e áfát szedni az elkerülhetetlenül menstruáló nőktől.
Mohamedek között, Keith Richards és Yves Saint Laurent nyomában. Igazság és hitelesség a belső sávban. Nyelvtudomány és esztétikai terror. Pápázás. Tusfürdőmaffia a siralomházban.
Podcastunkban Vida Kata pszichológus, gasztroblogger beszélgetett Lu Boennel, a 101 étteremcsoport alapító tulajdonosával gyerekkoráról, a Ramenka és a 101 Bistro alapításáról, és arról, hogy mitől lesz autentikus egy kínai étel.
Bede Márton elmagyarázza a kínai konyha legnagyobb gurujának a hortobágyi palacsintát. Tartsunk már jobbra az autópályán! Cinikus békebrókerek. Már alig virul a fityula, fogynak a szóvicces filmcímek.
A hazai vállalatok jelenleg nem profittermelő eszközként használják a kontrollingot, hanem aktuális helyzetük leírására, a múltbeli adataik értelmezésével. Podcastunkban arról beszélgettünk, hogyan lehetne ezt másként csinálni.
Podcastunkban többek közt arra keressük a választ, lehet-e egyáltalán tervezni még a választások előtt, mire készülhetnek a vállalatok, és hogyan lehet sikerrel megoldani jövőbeni kihívásokat.