Szombaton Budapesten két huszonéves vállalkozó szétszórt 2000 darab ezrest. A reklámötlet kicsit kaotikusan sikerült:
A cégnyilvántartásban megnéztük, hogy mit lehet tudni Diller Kevinről és Szépréthy Rolandról.
Bardóczi Sándor, Budapest főtájépítésze most fotókkal mutatta be, hogy az ezresekért ugráló fiatalok nemcsak egymást taposták, de a nagy igyekezetben a közeli virágokat is letarolták.
Ilyen volt:
Ilyen lett:
Bardóczi azt írta: „A hétvégi hőhullám sajnos agyára ment pár embernek és a »csodásan« kivitelezett »influenszer gerilla-marketing« áldozata egy frissen kiültetett virágágy lett. Nagy segítség ez a városzöldítésnek, köszönjük!”
Bardóczi azt is felvetette, hogy ha „esetleg a pénzszórás ötlet marketingesei utóbb elgondolkodnak egy picit, és szeretnék ezt a pusztítást valahogy kompenzálni, a főváros által létrehozott Zöld Budapest Alapítvány kész befogadni adományokat, s azt célzott módon a károk helyrehozására fordítani”.