Végre jön a jó idő, nem kell dideregni, egyre többet süt a nap és a természet is ébredezik. Úgyhogy ideje kimoccanni, túrázni és kirándulni!
Miért jó, ha a természetben vagyunk? El lehet ezt rontani? Mik azok a szabályok, amiket mindenképpen be kell tartani? – Nagyon sok kérdésünk van, úgyhogy elhívtuk Somos-Blaskó Zsófit, a Hátizsákot fel! alapítóját, aki nemcsak lelkes túrázó, hanem túravezető is.
Bár eddig fogalmunk sem volt, hogy mit jelentenek a Magyarországi turistajelzések, mi alapján kapnak színt vagy formát, Zsófitól megtudtuk, hogy a magyar rendszer az egyik legjobb Európában, és egyébként tök logikus. Elmagyarázott még nekünk egy csomó dolgot a túrázásról, megbeszéltük, hogy mire érdemes figyelni kirándulás előtt, közben és után, és valódi kulisszatitkokat is megosztott.
Bővebben:
Megjegyzés Nórától: a kimoccanni szót Zsuzsi kövérítette ki mindenhol a szövegben, tegye fel lécci a kezét (írja meg levélben), aki használta már valaha!
Podcastunk kéthetente jelentkezik új adással, meghallgatható a 444 Spotify- és Apple-csatornáján is. Korábbi adásaink itt találhatók. Javaslataid, ötleteid, meglátásaid a tyukol@444.hu címre várjuk.
Illusztráció: Kiss Bence/444
Mohamedek között, Keith Richards és Yves Saint Laurent nyomában. Igazság és hitelesség a belső sávban. Nyelvtudomány és esztétikai terror. Pápázás. Tusfürdőmaffia a siralomházban.
Podcastunkban Vida Kata pszichológus, gasztroblogger beszélgetett Lu Boennel, a 101 étteremcsoport alapító tulajdonosával gyerekkoráról, a Ramenka és a 101 Bistro alapításáról, és arról, hogy mitől lesz autentikus egy kínai étel.
Bede Márton elmagyarázza a kínai konyha legnagyobb gurujának a hortobágyi palacsintát. Tartsunk már jobbra az autópályán! Cinikus békebrókerek. Már alig virul a fityula, fogynak a szóvicces filmcímek.
A hazai vállalatok jelenleg nem profittermelő eszközként használják a kontrollingot, hanem aktuális helyzetük leírására, a múltbeli adataik értelmezésével. Podcastunkban arról beszélgettünk, hogyan lehetne ezt másként csinálni.
Podcastunkban többek közt arra keressük a választ, lehet-e egyáltalán tervezni még a választások előtt, mire készülhetnek a vállalatok, és hogyan lehet sikerrel megoldani jövőbeni kihívásokat.