Szótár a cikk végén. Belemerültünk a K-pop világába, jó, mondjuk bokáig. De hát ha egyszer irtó érdekes!! Nem is árulunk el erről többet, viszont Ingrid ajánl két számot, ráhangolódásként az adásra:
Belépő szinten azért tökéletes a Super, mert minden klasszikus kpop jellegzetesség megvan benne - táncolható beatek, rap, kevés angol szöveg.
Niche MZ (Koreában nem genz-t mondanak, hanem mz = millenial és z generációt) érdeklődőknek pedig egy másik groupot ajánlok:
És akkor kezdjünk is bele a lényegbe:
Bővebben:
Szótár:
Egyéb olvasnivalók:
Podcastunk kéthetente jelentkezik új adással, meghallgatható a 444 Spotify- és Apple-csatornáján is. Korábbi adásaink itt találhatók. Javaslataid, ötleteid, meglátásaid a tyukol@444.hu címre várjuk.
Illusztráció: Kiss Bence/444
A dél-koreai BTS magyar rajongóit kérdeztük, mit szeretnek annyira az együttesen, és kiderült, hogy Jin, Jimin, Jongkook, Suga, V, J-Hope és RM körül egy egész rajongói univerzum épült fel.
Popsztárok, tévés hírességek és üzletemberek is belekeveredtek Dél-Korea legnagyobb szexbotrányába, már több mint 350 embert tartóztatott le a rendőrség.
A rajongók szó szerint megrohamozták Karina ügynökségének főhadiszállását, miután kiderült, hogy jár valakivel.
A probléma az, hogy a nagyvállalatok élén olyan idősebb férfiak ülnek, akik vagy nem értik, hogy mi a probléma a munkahelyi zaklatással, vagy nem érdekli őket, esetleg maguk is aktívan részt vesznek a nők kizsákmányolásában és elnyomásában.
Mohamedek között, Keith Richards és Yves Saint Laurent nyomában. Igazság és hitelesség a belső sávban. Nyelvtudomány és esztétikai terror. Pápázás. Tusfürdőmaffia a siralomházban.
Podcastunkban Vida Kata pszichológus, gasztroblogger beszélgetett Lu Boennel, a 101 étteremcsoport alapító tulajdonosával gyerekkoráról, a Ramenka és a 101 Bistro alapításáról, és arról, hogy mitől lesz autentikus egy kínai étel.
Bede Márton elmagyarázza a kínai konyha legnagyobb gurujának a hortobágyi palacsintát. Tartsunk már jobbra az autópályán! Cinikus békebrókerek. Már alig virul a fityula, fogynak a szóvicces filmcímek.
A hazai vállalatok jelenleg nem profittermelő eszközként használják a kontrollingot, hanem aktuális helyzetük leírására, a múltbeli adataik értelmezésével. Podcastunkban arról beszélgettünk, hogyan lehetne ezt másként csinálni.
Podcastunkban többek közt arra keressük a választ, lehet-e egyáltalán tervezni még a választások előtt, mire készülhetnek a vállalatok, és hogyan lehet sikerrel megoldani jövőbeni kihívásokat.