25 éve Demszky Gábor és csapata bevezette a fővárosi parkolási rendet. A fizetős parkolást rögtön egy olyan vállalkozói csoport kaparintotta meg, ami kivételesen szoros viszonyt ápolt a politikával. Botrányt botrány követett, és Budapesten mindenki tudta, hogy a parkolás az önkormányzatok egyik legsötétebb ügye. De aztán jött a 2010-es korszakváltás, és a Fidesz azt mondta, véget vet a zűrös magánbiznisznek.
Manapság kik és hogyan szedik be az autósoktól a milliárdokat, és mi lett a kilencvenes évek parkolási nagymenőinek sorsa? Ezeknek jártunk utána.
Február 12-én, kedden este indul az első közösségi finanszírozásból forgatott sorozatunk, a Sötét parkolási ügyek Budapesten. Kövesse a 444.hu-n!
Készítette: Ács Dániel, Botos Tamás, Kiss Bence, Mészáros Zsófia, Budai Balázs, Terner Péter
Az elhíresült bazmegelős üzenet után arról kérdeztük az államtitkárt, hogy elfogadható lenne-e, ha egy kórházi dolgozó beszélne így egy állampolgárral. Takács Péter szerint az, hogy milyen visszajelzést kapott a kormánytól az eset után, az csak rá tartozik.
Buszgarázstól a Karmelitáig követtük a hétfői eseményeket a fővárosban: a tét az volt, hogy Budapest januártól fizetésképtelenné válhat. Szentkirályi Alexandra szerint Karácsony Gergely csak hárítja a felelősséget, míg a főpolgármester szerint „a kormány okozta a problémát és neki kell megoldania”.
Nahát: Menczer Tamás propagandavideókat forgat a minisztériumban, Szijjártó sajtótájékoztatóira pedig a sajtó jelentős részét nem hívják meg. És mit keresett Lázár János Moszkvában?
Orbán Viktor több alkalommal kijelentette, hogy az oroszok már megnyerték a háborút. Valóban legyőzték Ukrajnát, Putyin elérte a céljait? És mi lehetett a moszkvai utazás valódi célja? Rácz András a Helyzet: van!-ban.
A Drifter egy brutálisan őszinte, adrenalindús utazás egy vidéki fiú féktelen szabadságvágya és kilátástalan sodródása között, ahol a motorbőgés és a mindennapi túlélés küzdelme kéz a kézben jár.