Jó reggelt! Ez a nap miniszterelnök úr tengerben fürcsizős videójával indult, de nézzük csak meg, mi minden egyébről írtunk az elmúlt 24 órában!
4 kiemelt cikk:
Nehéz elalvás után rosszul ébredt a forint tegnap, 800 embert elküld és bezárja gödöllői gyárát az autóipari multi, mert túl drága a munkaerő, no de! Toplistás lett a magyar GDP-csökkenés idén. 1996 óta nem volt négy egymást követő negyedév, amikor a magyar gazdaság megszakítás nélkül recesszióban lett volna. Egészen mostanáig. Ezt csinálja valaki utánunk!
A kormány továbbra is szabadon engedi az embercsempészeket, a Fidesz továbbra is keresztbe fekszik a svéd NATO-csatlakozásnak, az újságírók és a média szabadságát védő uniós jogszabályra sikerült nemmel szavazni, sőt, Szijjártó Péter teljesen egyedül képes volt elismételni Orbán Viktor gondolatait. Mindenkinek gratulálunk!
Ukrán dróntámadás okozott robbanást a rosztovi orosz katonai főhadiszállás közelében. Egy ember megsérült és több autó is megrongálódott.
Az ukrán pénzügyminiszter szerint Ukrajna költségvetése csak a hadi kiadásokat tudja önerőből fedezni. Minden egyebet a kijevi vezetés nemzetközi partnerei segítenek finanszírozni.
Gazda Albert a Zelenszkijhez egykor közel álló sztároligarcha őrizetbe vételéről ír, de a cikk sokat elmond a mai Ukrajnáról úgy általában is. Mi az, ami most történik? Harc a korrupcióval, és semmi más? A kézi vezérlés fokozása a független korrupcióellenes intézmények kárára? A veszélyes figurák eltakarítása? Többfrontos egyezkedés az amerikaiakkal? Versenyeznek a verziók Ihor Kolomojszkij bukása után.
Franciaország német minta alapján bevezeti az olcsó havi vasúti bérletet, de nálunk más hírek járnak. A Budapest-Hegyeshalom-Rajka vasútvonal Trianon óta Magyarország legfontosabb közlekedési folyosója. A pálya rossz állapota miatt sebességkorlátozást vezettek be rajta, Lázár pedig tisztogatásba kezdett a történtek miatt. Aztán pedig elragadta a HÉV.
Egyre szaporodnak Amerikában a Szovjetunió végnapjai óta nem látott kínos jelenetek. De a nagyon öreg és szemmel láthatóan rossz állapotban lévő politikusok maguktól nem akarnak lelépni, a pártjaik sem akarják őket elzavarni, és a választóknak sincs náluk jobb ötlete.
Hivatalosan még nem kezdeményezték az ország átnevezését, de a jelek szerint Narendra Modi kormánya India „angol” nevének fokozatos kivezetését tervezi. Legalábbis erre lehet következtetni egy levélből, amit a hétvégén Újdelhiben tartandó G20 csúcstalálkozó vendégei kaptak, és amin Bharat elnökeként nevezték meg az indiai kormányfőt.
A Szilícium-völgyi elit egy része újra felfedezte magának az európai kisvárosok szépségét és egy Flannery Associates nevű vállalaton keresztül földvásárlásba kezdett Kalifornia északi részén, hogy felépíthesse magának az álomvárost. A projektre már most közel 1 milliárd dollárt költöttek, ami többek között az FBI figyelmét is felkeltette.
Hírleveleinkre itt lehet feliratkozni.
Ungár Anna cége az állammal is szokott üzletelni.
Harc a korrupcióval, és semmi más? A kézi vezérlés fokozása a független korrupcióellenes intézmények kárára? A veszélyes figurák eltakarítása? Többfrontos egyezkedés az amerikaiakkal? Versenyeznek egymással a verziók azok után, hogy őrizetbe vették Ihor Kolomojszkij bukott oligarchát Ukrajnában.
Egyre szaporodnak Amerikában a Szovjetunió végnapjai óta nem látott kínos jelenetek. De a nagyon öreg és szemmel láthatóan rossz állapotban lévő politikusok maguktól nem akarnak lelépni, a pártjaik sem akarják őket elzavarni, és a választóknak sincs náluk jobb ötlete.
Narendra Modi indiai államfő a G20 tagországok küldötteinek szóló vacsorameghívón már „Bharat elnöke”-ként szerepelt.
A szilícium-völgyi elit egy része újra felfedezte magának az európai kisvárosok szépségét és egy Flannery Associates nevű vállalaton keresztül földvásárlásba kezdett Kalifornia északi részén, hogy felépíthesse magának az álomvárost. A projektre már most közel 1 milliárd dollárt költöttek, ami többek között az FBI figyelmét is felkeltette.
Ha marad a tendencia, megint 390 forint fölé mehet az euró ára.
A szegényebb országokban olcsóbban tudnak termelni.
1996 óta nem volt négy egymást követő negyedév, amikor a magyar gazdaság megszakítás nélkül recesszióban lett volna. Egészen mostanáig.
Több mint ezer embercsempészt engedtek már szabadon, négyen nem hagyták el időben az országot.
Tobias Billström szerint Svédország alig várja, hogy Törökország elkezdje a ratifikációs folyamatot.
Mert Soros és Brüsszel. A tömegtájékoztatás szabadságáról szóló európai jogszabály megtiltana bárminemű beavatkozást vagy nyomásgyakorlást a médiára és az újságírókra.
A magyar demokrácia állapotával kapcsolatos kioktató nyilatkozataikat tegyék a fiókba!
Egy ember megsérült és több autó is megrongálódott.
Minden egyebet a kijevi vezetés nemzetközi partnerei segítenek finanszírozni – mondta Szerhij Marcsenko.
Kb. 49 euróba fog kerülni, és korlátlanul lehet vele utazni a TER regionális vonatain és helyközi járatain.
A Budapest-Hegyeshalom-Rajka vasútvonal Trianon óta Magyarország legfontosabb közlekedési folyosója. A pálya rossz állapota miatt sebességkorlátozást vezettek be rajta, Lázár pedig tisztogatásba kezdett a történtek miatt.
Azért felsorolta ő is Horthy vitathatatlan érdemeit.
Varga és Orbán lőtték a gólokat, Dibusz szenzációsan védett, sokat kellett szenvedni.
Reformkor a 21. században.
A gép kétfős legénységét egy közelben tartózkodó hajó mentette ki.
A házelnök szerint „egy olyan történelmet megélt országban, mint a miénk, akkor is méltósággal és bölcsességgel kellene viselni az átlagból való kiemelkedés szerencséjét vagy isteni adományát, ha mindennek semmi köze nem lenne a politikához. De, mint látjuk, van.”