A köztévé váratlanul leadta az Európai Ügyészségről szóló reklámot

A 2018-as választás titkos története 84 színes oldalon.
Megveszem

Péntek este meglepő képsorokkal találkozhatott, aki az elmúlt években csak a Duna TV adásaiból próbálta lekövetni a világot. A közszolgálati csatorna ugyanis leadott egy hirdetést, ami Hadházy Ákos Európai Ügyészséggel kapcsolatos kezdeményezését reklámozta, és arról beszélnek benne, hogyan tűntek el az uniós pénzek az országban.

Pedig Dobos Menyhért, a Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. vezérigazgatója januárban még azzal utasította vissza Hadházy kérelmét, hogy szerinte nem is közérdekű információ az, hogy aláírásgyűjtés zajlik az uniós ügyészséghez való csatlakozásról.  

A hirdetést most is csak azért jelenhetett meg a köztévében, mivel az EP-választás előtti kampányban minden párt lehetőséget kap, hogy a közmédiában politikai reklámokat jelentessen meg. A Momentum pedig a kampányfilmje leadása helyett inkább az Európai Ügyészségről szóló aláírásgyűjtés reklámját nyújtotta be.

Igaz, az eredeti verzióval ellentétben ebben a videóban kitakarták Tiborcz István, Garancsi István és Mészáros Lőrinc arcát. 

A Duna TV-n leadott változat és az eredeti

Amikor az ország járványellenes intézkedésekre vár, a kormány saját hatalmának bebetonozását tartja a legfontosabbnak. Ezermilliárdos közvagyon ellopásának legalizálása, ideológiai hadviselés a szexuális kisebbségekkel szemben, a választási törvény sokadik megváltoztatása, az ellenzéki együttműködést megakadályozandó... és lesz itt még ötlet. Tavasszal a rendkívüli intézkedések bevezetésének napján megszállták az Indexet. Most mi következik? Addig támogasd a szabad sajtót, amíg lehet! Lépj be a Körbe, vagy támogasd bármekkora összeggel a 444 szerkesztőségét!

Kapcsolódó
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.