Vasárnap este rendezték meg a Magyarország Szépe döntőjét, amit egy 23 éves versenyző, a miskolci Hacsi Boglárka nyert. Rogán Cecília és Sarka Kata szépségversenye - amit közös cégük jegyez - nemzeti ügy: ahogy 2014 óta minden évben, idén is a közszolgálati tévé közvetítette. Az idei projekt bevételeire majd a 2024-es beszámolókból lehet következtetni, de a cégadatbázisok utolsó információi alapján a Nakama & Partnersből a tulajdonosok 2021-ben annak ellenére vettek ki 120 millió forint osztalékot, hogy az veszteséges volt.
A cég honlapja szerint a Nakama & Partners egy 2015 óta működő reklám- és médiaügynökség, amelynek fő profilja a rendezvényszervezés, TV-produkció gyártás, PR és marketing szolgáltatás. „Számunkra nincs két egyforma feladat és a kisebb feladatok épp úgy lázba hoznak minket, mint a hosszútávú, nagyobb volumenű projektek. Missziónk, hogy megbízóink részére kreatív és komplex megoldásokat kínáljunk, mindezt maximális igényességgel és szenvedéllyel párosuló elkötelezettséggel”, írják az alapító-tulajdonosok. A referenciáik között, a Magyarország Szépén kívül még megtalálható a Femcafé nevű bulvárlap - aminek tulajdonosai szintén Sarka és a propagandaminiszter volt felesége, kiadója pedig Sarka férje - „Inspiráló nők” gálaestje, a Mikulásgyár és egy zongoraest.
Az idei versenyen egyébként minden úgy zajlott, ahogy a korábbi években, egy fontos változtatással: a versenyzők a bikinis műsorszám helyett már sportruhában vonultak végig a kifutón a döntőben - az előválogatókon nem -, amit Sarka a külföldi trendek követésével indokolt. Az utóbbi években a szépségversenyekről tényleg elkezdtek eltűnni a fürdőruhás számok, azzal az indokkal, hogy így majd kevésbé lesznek szexualizálva és tárgyiasítva a versenyzők. Bizonyos országokban már a diverzitásra is törekszenek, bár abban nincs változás, hogy a zsűri és a közönség továbbra is a külső jegyeik alapján pontozza őket.
Légy része a közösségünknek, segítsd az újság működését!
Már előfizetőnk vagy? Jelentkezz be!